Hvad siger forældrene om Børnehaven?

Her er hvad forældrene siger om Børnehaven Stjernen

"Jeg valgte børnehaven Stjernen, da jeg ledte efter en mindre børnehave med nærværende og anerkendende pædagoger og det synes jeg i dén grad Stjernen har. Pædagogerne udstråler tid til, og overblik over det enkelte barn"

"Vi er super glad for det sociale sammenhold der er hersker på tværs af de tre aldersgrupper i børnehaven"

"Vi valgte børnehaven ud fra omtale, beliggenheden og de besøg vi havde i børnehaven før start"